13. juli 2017

Jeg tilstår .. #1

-       

At jeg forleden da blev så gal på Alma, at jeg smed med tingene. Jeg skammede mig så meget bagefter, at jeg undskyldte over for Alma
-       - At jeg sommetider godt kan være jaloux over, at min lillesøster er gravid
-       - At jeg tuder til det afsnit i Friends, hvor Chandler frier til Monica
-       - At jeg ikke ved hvad jeg gør med mit liv efter sommer
-       - At jeg lige for tiden er besat af at tælle skridt
-       - At jeg sommetider kan stirre på Alma i flere minutter, og tænke at jeg er fandeme heldig
-       - At jeg tror jeg sover igennem om natten, men sommetider kan huske svagt, at jeg har hentet vand, trøstet Alma, taget nattøj af hende, givet hende nattøj osv. – det betyder jo at jeg ikke sover igennem.
-       - At jeg elsker frivilligt arbejde, men sommetider er ved at brække mig over det
-       - At jeg er god til at flygte/gå min vej, når jeg skændes med nogen
-       - At jeg ofte får en stor knude i maven, når jeg tænker på alle de ulykker der kan ske Alma
-       - At jeg hver dag, når jeg ligger i seng, tæller hvor mange timers/minutters søvn jeg kan få


Ingen kommentarer:

Send en kommentar