3. oktober 2013

Drømmer om

Jeg drømmer om at have et job, det hedder 7-15/8-16 job, mandag-fredag.. Og så er aftenerne + weekenderne fri.. Og gerne et job, hvor der ikke er andre i min familie som arbejder der.. Drømmer om at tage en hel ny uddannelse, og starte på en frisk igen..
Jeg har aldrig haft problemer med at arbejde om aften en gang imellem + hver anden weekender, men efter jeg har fået Alma, har jeg større behov for at være hjemme med Alma + manden/være ude med døve venner, og jeg føler man er meget bundet til jobbet.
Der hvor jeg arbejder, er vi 6 fra familien der arbejder sammen, og det kan virkelig få mig til at rive håret ud. Vi skændes ofte, der er dårlig stemning, og vores familieliv er slet ikke det samme som før. Alt handler om job, vi ses kun når det drejer sig om job, og meget sjælden som familie.. (Det skal i siges at Manden og Alma ikke arbejder der, og det får de aldrig lov til!:)

Men med et hus, bil, og familie herhjemme, kan man ikke "bare" skifte retning. Vi har brug for en fast indkomst hver måned, fra os begge, så alle regninger kan blive betalt.. Det ville være en stor dyk i økonomi, hvis jeg skulle til at have SU. Og når man er døv, er det også endnu sværere at finde et nyt job.. Så jeg bider i den sure æble, og lader alt fortsætte som det altid gør.. Lige indtil jeg vinder i Lotto, så siger jeg, hasta la vista Babe, og begynder på en ny uddannelse/job :)

1 kommentar:

  1. Hvordan går det? Det er længe siden man har hørt fra dig...
    Håber på at hører fra dig :-)

    Hilsen
    Ea

    SvarSlet