1. maj 2013

Back

Så kom lysten til at skrive på bloggen igen.
Der er ikke sket den store i mit liv, mens jeg holdt pause fra bloggen. Jeg elsker at være mor for den dejligste væsen på jorden. Alma er nu 2 år og 3 måneder. Hvor bliver tiden dog af? Hun er altid glad og nem.. Eller skal jeg sige, for den meste? For hun har godt nok noget af en temperament, og der kan være en kamp en gang imellem.. Men synes det er en dejlig alder hun er kommet i nu. Hun snakker meget, og har også en kæmpe fantasi.. Der kommer mange sjove sætninger fra hende, og ofte er det meget svært at holde masken. Hun kan få mig til at le på ingen tid, og hun ved også hvordan hun skal sno mig om sin lillefinger. Men skidt med det - det skal hun også have lov til:)

Nu er sommeren endelig på vej, den var søreme længe ventet! Jeg glæder mig til vores have engang bliver færdig, så vi kan få bygget Almas legehus.. Er sikker på vi får mange gode timer i haven i år:) Manden min og jeg har en del projekter i huset, som vi gerne vil have udført i sommeren. Meen det der med projekter, og så overspringshandlinger, som vi er så gode til.. Gad vide hvor mange af projekterne vi kan sætte et flueben på, når sommeren er ovre?


3 kommentarer:

  1. Alma bliver sikkert verdens heldigste pige med eget hus. Og heldigvis er det tilladt at sige, det I ikke når i år, kan I nå næste år :-)

    SvarSlet
  2. Også dejligt at du skriver igen!
    Mon er det en "trods alder" for Alma nu?

    SvarSlet
  3. Alma er altid i trods alder ;) Hun er en pige, der ved hvad hun vil..

    SvarSlet